ضمن تشکر از حسن توجه و همکاری جنابعالی فرم پیش رو به منظور سنجش رضایت مشتریان از نحوه ارائه محصولات و خدمات بر اساس استاندارد 2018:ISO10004 طراحی گردیده است. پاسخ صادقانه و دقیق حضرتعالی منجر به شناسایی نقاط ضعف و قوت و زمینه های بهبود عملکرد این مجموعه در جهت ارتقای سطح رضایت مندی مشتریان خواهد بود. خواهشمند است فرم ذیل را تکمیل و ارسال فرمائید.

Fields marked with an * are required
1- میزان رضایت شما از کیفیت کالای خریداری شده
2- میزان رضایت شما از قیمت در مقایسه با کیفیت کالای خریداری شده
3- میزان سهولت ارتباط با پرسنل واحد فروش
4- نحوه برخورد، پاسخگویی و پیگیری پرسنل فروش
5- مدت زمان بین تماس اولیه تا دریافت پیشنهادات فنی و مالی
6- کیفیت اطلاعات فنی ارائه شده در پیش فاکتور و ارائه مشاوره های مفید
7- میزان رضایت شما از تحویل به موقع کالای خریداری شده
8- میزان رضایت شما از نحوه بارگیری و حمل کالای خریداری شده
9- نحوه برخورد و عملکرد کارشناسان فنی در زمان تحویل دستگاه
10- میزان رضایت شما از ارائه خدمات پس از فروش کارشناسان فنی
11- مدت زمان تامین قطعات مصرفی و یدکی مورد نیاز
12- میزان تمایل شما به خرید مجدد کالاهای این شرکت
13- عملکرد کلی مجموعه کاشانی در قبال ارائه خدمات و برآورده شدن نیازهای مشتری را چگونه ارزیابی می‏کنید؟
14- بطور کلی آیا مجموعه کاشانی را به دیگران پیشنهاد می‏نمایید؟

     از اینکه وقت گرانبهای خود را در تکمیل این پرسشنامه صرف نمودید کمال تشکر و سپاسگزاری را داریم.