امروزه در بازار صنعتی ایران، انواع مختلفی از تجهیزات دست دوم برای خرید در دسترس میباشد و دلایل زیادی برای در نظر گرفتن خرید ماشین الات دست دوم به جای ماشین الات جدید وجود دارد. دیزل ژنراتور کاشانی با حدود 50 سال سابقه مفتخر است که در زمینه تدارک و ارئه انواع دیزل ژنراتور اکبند و دست دوم ولوو پنتا باکیفیت بالا، همراه با متعلقاتی نظیر تابلوهای اتوماتیک، تابلو برق نرمال و انواع ژنراتورهای صنعتی به مشتریان بازار ایران کمک کرده است.

دیزل ژنراتور دست دوم ولوو

انواع تجهیزات دست دوم


• ماشین الات مورد استفاده در بخش ساختمانی : بیل بک گراند ، بولدوزر ، گریدر ، غلطک ارتعاشی (از جمله پا گوسفندی) و جرثقیل نمونه هایی از دستگاه هائی هستند که در پروژه های ساختمانی کار می کنند. موتورهای دیزلی به تأمین نیروی مورد نیاز بسیاری از اینها کمک می کنند.
• ماشین الات مورد استفاده در بخش صنعت : دستگاه های کنترل عددی رایانه ای (CNC) ، دستگاه های عملیات حرارتی ، چرخ های فرز ، ماشینهای فرز ، کمپرسورهای هوای کارخانه و ماشین آلات اتوماسیون فرایند روباتیک تعدادی از انواع تجهیزات دست دوم قابل خریداری هستند .
• تجهیزات تولید برق : انواع دیزل ژنراتورهای اضطراری مورد استفاده در ساختمان ها و یا در زمان قطع برق استفاده می شوند. انواع دیزل ژنراتور برق که در لوکوموتیوهایی استفاده می شوند که موتور محرکه دیزلی مجزا دارند و دیزل ژنراتور دریائی که برای تامین برق مورد نیاز کشتی ها استفاده می شوند .
به دلایلی نظیر تعویض یک ژنراتور قدیمی و منسوخ یک ساختمان ، تجهیزات ساختمانی غیر قابل تعمیرو یا به روزرسانی ماشین الات و افزایش بهره وری ماشین الات تولیدی کارخانه اشاره نمود که دلایلی قانع کننده برای خرید ماشین الات دست دوم میباشند .

خرید دیزل ژنراتور دست دوم ولوو


یکی از مزیت های اصلی خرید دیزل ژنراتور دست دوم ولوو پنتا در دسترس بودن فوری آن است. همچنین ، تجهیزات استفاده شده و دست دوم تقریباً همیشه دارای قیمت خریدی پایین تر از کالاهای آکبند میباشند . یکی دیگر از جنبه های مهم که خریداران هموراه باید در نظر داشته باشند ، گاهی دستگاههای دیزل ژنراتور دست دوم دارای متعلقات منحصر به فرد یا اصطلاحا دارای آپشنهائی میباشند که اگر بخواهند برای یک دستگاه دیزل ژنراتور اکبند تهیه شوند هزینه و زمان طولانی را طلب میکنند مثلا میتوان به آپشنهائی ( گزینه هایی) مانند بردهای الکترونیکی پیشرفته ، کانوپی صداگیر ، مخازن سوخت اضافی ، شارژرهای باتری ، و غیره اشاره نمود . اینها چند نمونه از مواردی است که در صورت سفارش دستگاه دیزل ژنراتور اکبند به فروشنده ، بابت آنها به عنوان آپشنهای اضافی باید مبالغ بیشتری هزینه کنید .

اگر چه باید توجه کرد که خرید هر نوع ماشین الات بزرگ دست دوم می تواند برای مشتری استرس زا باشد.در واقع دیزل ژنراتور دست دوم باید مطابق دلخواه و بدون هزینه های غیر برنامه ریزی شده کارکند .در اینجا ملاحظات اساسی برای تصمیم گیری در مورد خرید دیزل ژنراتور دست دوم در مقابل دیزل ژنراتور اکبند ، چگونگی ارزیابی و ارزش گزاری آپشنهای اضافی دستگاه دست دوم مورد کاربرد خریدار و بینش در مورد این متغیرها ارائه شده است تا بتوانید بهترین تصمیم خرید را برای سازمان ، تجارت یا پروژه خود بگیرید.

مزایای خرید دیزل ژنراتور دست دوم


• در دسترس بودن فوری – آماده بارگیری و ارسال فوری
• هزینه خرید کمتری نسبت به خرید دیزل ژنراتور اکبند دارند .
• گاهی اوقات دیزل ژنراتور دست دوم شامل آپشنهای اضافی میباشند .
• دستگاه دست دوم افت قیمت کمتری نسبت به دستگاه اکبندداشته و ارزش دارائیهای شرکت را بهتر حفظ می کند.
• خرید از فروشندگان معتبر با سابقه طولانی ریسک خرید شما مصرف کنندگان را کاهش می دهد.
مجموعه صنعتی کاشانی همواره به خریداران ماشین الات دست دوم پیشنهاد میکند که در قدم اول، تحقیق کرده و با حداقل چند مشاور آگاه صحبت کنید تا قبل از خرید تجهیزات دست دوم متوجه باشید که چه چیزی را خریداری میکنید . این به شما کمک می کند تا گزینه هایی را برای مقایسه صحیح در نظر داشته باشید . مقایسه مستقیم دستگاه دیزل ژنراتور دست دوم یک فروشنده با دستگاه دیزل ژنراتور دست دوم فروشنده دیگر کاری دشوار است زیرا هریک از دستگاه ها ویژگی ها ، مدل ها ، ساعت ها و سال ها ی متفاوت گارانتی ودرجه های مختلف خدماتی منحصر به فرد خود را دارند . آنچه که باید مد نظر شما خریداران باشد ، ملاحظاتی از قبیل مصرف کنندگان برق درون پروژه ، الزامات خاصی که ممکن است در پروژه داشته باشید ، موقعیت مکانی فیزیکی که در آن دیزل ژنراتور مورد استفاده قرار خواهد گرفت ، میزان ساعت کارکرد روزانه دستگاه ، موقعیت منبع اصلی سوخت و …. می باشد .
سرمایه گذاری اولیه پائین:
خرید یک دیزل ژنراتور ولوو پنتا دست دوم استفاده شده گزینه کم هزینه تری نسبت به خرید دیزل ژنراتور ولوو اکبند را ارائه می دهدو این پس انداز می تواند برای به روزرسانی سایر قطعات ، تجهیزات و سیستم های پشتیبانی پروژه برای انجام سایرکارهای روزانه مورد استفاده قرار گیرد.
استهلاک بسیار کم و تحویل سریع:
پس از فروش یک دستگاه دیزل ژنراتور اکبند و هنگامیکه حتی چند ساعت توسط مالک یا شرکت خریدار مورد استفاده قرار گیرد، دستگاه بعنوان دیزل ژنراتور دست دوم محسوب میگردد. باید توجه نمودکه استهلاک بعنوان کاهش ارزش یک دارایی با گذشت زمان تعریف می شود. باید توجه کرد که هزینه استهلاک و کاهش بهای یک دستگاه دیزل ژنراتور اکبند را که مورد استفاده واقع میشوند و به اصطلاح دست دوم میشوند را بین 20 تا 50 درصد ظرف یکسال کارکرد در نظر گرفت . در صورتیکه این میزان کاهش قیمت و افت ارزشی درخرید دیزل ژنراتور دست دوم وجود ندارد .علاوه بر ان زمان انتظار برای خرید ماشین الات دست دوم را می توان به زمان ارسال تجهیزات کاهش داد چراکه زمان انتظار برای ساخت ماشین الات و یا کوپله دیزل ژنراتور به صفر میرسد .
دیزل ژنراتور کاشانی دارای بیش از50 سال تجربه درزمینه دیزل ژنراتورمیباشد .ما مفتخریم که طی سالیان متمادی فعالیت خود ،انواع دیزل ژنراتورهای دست دوم قابل اعتماد و سالم را به مصرف کنندگان ارائه نموده ایم .کلیه دیزل ژنراتور های دست دوم باید قبل از فروش، بازرسی های فنی مورد نیاز را پشت سر بگذارند و پس از گرفتن تائیدیه توسط مهندسین شرکت برای فروش به مشتریان عرضه میشوند .